mandag den 11. juni 2012

Shopping!

Jeg har længe overvejet at købe fra udenlandske webshops, og nu skulle det være - man kan jo ligeså godt spare hvor man kan når der er sådan et uendeligt udvalg af kagegrej!
Først var jeg på den svenske hjemmeside
www.kakburken.se, det gik også meget godt indtil jeg så prisen for forsendelse -
man er vel jyde!
Så gik jeg fluks på hjemmesiden fra Holland
www.deleukstetaartenshop.nl hvor jeg fandt de materialer jeg skulle bruge, til cirka samme pris, dog med en fragtpris på 80kr ca - fantastisk! Shoppen kan virkelig anbefales, jeg modtog ovenikøbet mine varer 4 dage efter bestilling - så skal der bages!!

1 kommentar:

  1. Jeg har lavet samme nummer med Sverige. Vildt dyr forsendelse - og jeg er københavner!
    Holland er billig og England er også til at handle hos.

    SvarSlet