lørdag den 5. maj 2012

At smøre kagen op.



Du skal bruge:
En omgang smørcreme
En palet/spartel
En kæmpe portion tålmodighed


Jeg starter således med at trække en klat smørcreme fra
min sparted lodret hen ad kagen, glatter derefter ud og fylder
huller. At smøre flot op kræver en del øvelse, jeg er stadig
ikke just en fan!

Efter jeg har taget siderne af kagen, tager jeg toppen,
der er det en god idé at bruge en paletkniv og køre den over
kagen så den er helt glat!


Så langt så godt, så er det kun kanterne der skal gøres flotte,
jeg gør således, smider en klat på kanten, glatter den ud lodret og vandret.

 Når jeg er nogenlunde tilfreds med opsmøringen stiller jeg kagen på køl i 10 min.
og når de 10 min. er gået er smørcremen stivnet og jeg kan glatte det sidste ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar