lørdag den 5. maj 2012

Det skal fejres!


Åhh, jeg fandt jo langt om længe Dr. Oetkers konfetti krymmel,
og det skulle jo lige afprøves - så der blev bagt en omgang
Gulerod, kanel, karamel muffins (6stk):
2 æg
1½ dl rørsukker
1½ dl mel
10 karameller i tern
2 revne gulerødder
3 tsk vaniliesukker
2 tsk kanel
2 tsk bagepulver

Jeg blandede bare det hele sammen, og fyldte dem i forme.
obs - de er meget søde så hvis man ikke er til det,
så er det nok ikke lige disse cupcakes man skal lave, og
karamellen ligger desuden i bunden af formen, og kan
også sagtens undlades! :-D

Bages ved 180C i 25 min.
Jeg vil gerne lige understrege at jeg bager i miniovn,
og det kan derfor godt være at disse tider og grader
ikke passer sammen med andres ovne!

Vi fejrer desuden at jeg har fået fingrene i krymlet,
og at jeg har fået min første faste læser - jaaaaaa! ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar