mandag den 30. april 2012

Cupcakes.


Jeg har meget, meget længe haft abstinenser for at lave sådan nogen cupcakes. De er så fine, jeg har bare ventet, og ventet og ventet på at Dr. Oetkers nye confettikrymmel kom ud i butikkerne
( -eftersom jeg føler at jeg er den eneste i verdenen der ikke
får reklame pakker med posten.) Så i protest efter at have ledt hele Hjørring igennem efter disse confetti flager, gik jeg en tur i tiger og fandt disse. Så mine kære cupcakes fik det ønskede udseende.

Cupcakesne består af chokolademuffins med citronsmørcreme.

Chokolademuffins (10 stk.):
2 æg
2 dl sukker
2½ dl mel
3 spsk kakao
2 tsk bagepulver
1 dl vand

Sukker og æg piskes luftigt, de øvrige ingredienser blandes i.

Bages ved 200C ca. 20 min.

Citronsmørcreme:
100g palmin
2 spsk smør
3 dl flourmelis
1 tsk vaniliesukker
Citronolie

Alle ingredienserne piskes sammen, til massen er luftige. ;-)

Citronolie kan skaffes på
www.bolsjehuset.dk,
hvor du kan finde et hav af fantastiske aromaer!

Disse fantastiske muffinforme jeg bruger er iøvrigt fra
www.annettesfavoritter.dk, de tager ikke farve fra fedtet,
eller noget, og er i et kraftigt materiale!


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar