lørdag den 21. april 2012

Skoleopgave.

Pistaciekager dyppet i chokolade m/ smørcreme.

Så er jeg ved at være igennem alle de kager jeg aldrig har fået lagt ind, her er dog den sidste lille kage jeg bare må vise jer!
Denne kage er en pistaciekage, dyppet i ægte hvid chokolade, i
hullet er der sprøjtet pictacie smørcreme som er pyntet med en rose. Det er nu sådan at jeg går på EUC Nord, grunforløbet mad til mennesker. Hvor vi har fået stillet til opgave at lave noget inden for vores fag, jeg arbejder sammen med en fra klassen og er blever enige om 3 desserter vi skal lave:
Pistacie petit fours
Æble macarones &
Cheesecakes.

Jeg glæder mig rigtig meget til at smide en blog op, efter onsdag
hvor den store salgsdag har fundet sted, så jeg kan vise jer vores kreationer!

Eftersom jeg er så dårlig til at huske min blog,
 vil jeg sætte mig for at lave how to's:

Roser
Puder
Bunde
Fylde
Smøre op
Dække
Gardin guirlander

Jeg håber på at være meget mere på bloggen fremover.
Men vil slutte for idag, godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar